Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура охладителна течност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз карам бензинова 147. И още като избирах колата, знаех че ще има някакъв разход на масло. Дадох пример, със сайтовете на производители на масло. Там за TS моторите, дават проверка на 500 км. Но ако погледнеш за друга марка кола, изобщо не пишат такова нещо. Показах и какво пише в книжката и как италианците са се застраховали, с фразата 'стабилизира разхода'. Сега колко ще гори масло, зависи и от състоянието на мотора. И как я караш и какво е маслото.
    Предубеденост е да казваш, че TS мотора не горял масло. Така само ще заблудиш, някой човек.

    Comment


    • #17
      За някои понятието "не гори масло" означава, че не се налага да се долива от смяна до смяна, т.е. някакви си 5-600 грама на 10 000 км ги нямат за нищо. По принцип няма двигател, който да не пипа и грам масло, колкото и да твърдят някои хора обратното.
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #18
        Ми то си е така по принцип. Щом за 10 000 не иска доливане, значи може да се каже че не гори.

        Щото то реално не можеш да кажеш с точност колко масло имаш.
        100 грама по щеката няма как да ги хванеш. То постоянно си шава нагоре надолу, в зависимост от температурата, а и от стила на каране.
        Ако например караш само на къси разстояния и колата няма време да загрее, даже може и да му се вдигне нивото на маслото, защото се пълни с конденз и бензин.

        Затова се приема, че щом не иска доливане от смяна до смяна и не е паднало от максимум до минимум, значи може да се каже че "не гори".
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          това с бензина не го разбрах.

          Comment


          • #20
            Като е студена колата работи с богати смеси, не винаги всичкия бензин успява да изгори. Сегментите са се свили от студа и не уплътняват хубаво, част от бензина се смесва с масления филм по стените на цилиндрите и слиза в картера.

            После като загрее колата той си се изпарява и си заминава през картерната вентилация.
            156 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Като е студена колата работи с богати смеси, не винаги всичкия бензин успява да изгори. Сегментите са се свили от студа и не уплътняват хубаво, част от бензина се смесва с масления филм по стените на цилиндрите и слиза в картера.

              После като загрее колата той си се изпарява и си заминава през картерната вентилация.
              Как се свиват само сегментите? Другите метални части, за тях не важат ли законите? Те защо не се свиват? Иначе наистина си влиза гориво и вода в маслото.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Не съм казал че нещо друго не се свива.
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Не съм казал че нещо друго не се свива.
                  Пише сегментите се свиват. За друго не пише. Ако и другото се свива, как влиза бензина
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Различните материали се свиват и разширяват различно.
                    И как мислиш, като се свива блока, цилиндъра по-широк или по-тесен става..
                    Представи си го и ще се сетиш.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Различните материали се свиват и разширяват различно.
                      И как мислиш, като се свива блока, цилиндъра по-широк или по-тесен става..
                      Представи си го и ще се сетиш.
                      Сегментите са нещо като пружини под напрежение, сигурно бая ще се свиват
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Различните материали се свиват и разширяват различно.
                        И как мислиш, като се свива блока, цилиндъра по-широк или по-тесен става..
                        Представи си го и ще се сетиш.
                        Как се свива блока?
                        Изцяло ли се свива или само ризите?
                        Компресията променя ли се?

                        Comment


                        • #27
                          Здравейте, колеги!
                          Нз, колко ви горят масълце вашите коли, но моя 1,6 тс (105) си изпи над 6л за 11 000км. Нито пуши, нито има теч от някъде.
                          Предстои ми смяна на термостата и до колкото разбрах има вероятност да разбера в някаква степен дали италианеца преди мен я е прегрявал тая кола или не.
                          Проблема с маслото, за сега ще го оставя за пролетта, когато ще реша какво да правя окончателно. За сега смених филтри и долях необходимото количество.
                          За тези 11000 км, забелязах някъде около 500гр на 1000 трябва да доливам.

                          Comment

                          Working...
                          X